Palautus

Animeetin kuluttajalla on oikeus peruuttaa tilaamansa tuote 14 päivän kuluessa tuotteen saapumisesta vastaanottajalle. Peruutusaika päättyy 14 päivän kuluttua tuotteen vastaanottamisesta.

  • Huomioithan, että maksettujen, kerättyjen ja toimitettujen tilausten peruutukset onnistuvat vasta, kun tuote on toimitettu pyydettyyn määränpäähän. Tässä tapauksessa vastaanottaja voi tehdä hyvityksen 14 päivän sisällä alla olevien ohjeiden mukaisesti.

Peruutusoikeuden käyttämiseksi ilmoitathan Animeetille tuotteen tai koko tilauksen peruutuspäätöksestä yksiselitteisesti sähköpostitse asiakaspalvelu@animeet.fi .

  • Peruutettu tuote tai tuotteet tulee palauttaa Animeetiin asiakaspalvelun ilmoittamaan osoitteeseen viimeistään 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta.
  • Tuote tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessaan tai muuten hyvin pakattuna.
  • Tuotteen tulee olla jälleenmyyntikunnossa.
  • Terveydellisistä ja hygieniasyistä, palautusoikeus ei koske tuotteita, kuten kosmetiikkaa tai muita hygieniatuotteita, joissa esimerkiksi sinetti on avattu tai tuote on muuten käytetyn näköinen.
  • Asiakas vastaa palautettujen tuotteiden välittömistä palautuskustannuksista.
  • Palautamme kaikki peruutetusta tilauksesta saamamme maksut (mukaan lukien toimituskulut, jos koko tilaus peruutetaan) viipymättä, viimeistään 14 arkipäivän kuluessa palautetun tilauksen vastaanottamisesta.
  • Palautamme tuotteen sillä maksutavalla, jolla tuote on maksettu, ellei asiakkaan kanssa olla nimenomaisesti toisin sovittu.

Ohjeet valituksen tekemiseen:

Tuotevalitus

Panostamme laadukkaaseen tuotevalikoimaan, mutta joskus ponnisteluistamme huolimatta meiltä voi jäädä joitain huomaamatta.

Animeet vastaa tuotteiden virheistä soveltuvan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Mikäli tuotteessa todetaan virhe, meillä on ensisijainen oikeus korjata virhe. Asiakkaan tulee toimittaa viallinen tuote kohtuullisessa ajassa. Vastaamme viallisten tuotteiden palauttamisesta aiheutuvista välittömistä kustannuksista.

Toimitusvalitus

Tarkasta toimituksen vastaanottamisen yhteydessä toimitettujen tuotteiden kunto ja virheettömyys sekä varmista, että toimituksessa on mukana kaikki tilatut tuotteet. Sinun tulee tarkistaa lähetys (tilattujen tuotteiden kunto) välittömästi vastaanottaessasi tai viimeistään 7 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Jos havaitset poikkeavuuksia, ota mahdollisimman pian yhteyttä Animeetin asiakaspalveluun (sähköposti: asiakaspalvelu@animeet.fi) . Animeet vastaa tuotteen virheistä soveltuvan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Mikäli tuotteen tai toimituksen todetaan olevan viallinen, Animeetilla on ensisijainen oikeus korjata virhe tai toimittaa viallinen tuote kohtuullisessa ajassa.

Voit kieltäytyä vastaanottamasta tuotetta, jos tuotteessa oleva vaurio on selvästi näkyvissä (esim. tuotteen pakkaus on vaurioitunut). Näissä tapauksissa voit täyttää Postin reklamaatiolomakkeen Postivirkailijan kanssa tai ottaa yhteyttä Animeetin asiakaspalveluun (sähköposti: asiakaspalvelu@animeet.fi).

Jos olet jo vastaanottanut tuotteen ja huomaat tuotteen olevan vaurioitunut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja kuvaile vaurio mahdollisimman yksityiskohtaisesti. Kaupankäynnin helpottamiseksi ota kuvia vaurioituneesta tuotteesta ja lähetä kuvat osoitteeseen asiakaspalvelu@animeet.fi . Ilmoita sähköpostiisi tilausnumerosi ja havaitsemasi vahinko.

Asiakaspalautukset verkkokaupan ostoksista lähetetään osoitteeseen:

Animeet / Returns
Kaivokatu 8
00100, Helsinki

Animeetilla on kuitenkin oikeus pidättäytyä maksujen palauttamisesta, kunnes olemme saaneet peruutetun tuotteen takaisin tai kunnes asiakas on osoittanut palauttaneensa tuotteen.